Pitanja i odgovori

Pitanja i odgovori

Ovdje možete pronaći često postavljana pitanja i odgovore o našim uslugama, procesu rezervacije i opcijama iz naše flote. Ako trebate dodatnu pomoć, slobodno nas kontaktirajte.

Kako mogu kontaktirati vašu tvrtku?

Za sve informacije i rezervacije (0-24) možete nas kontaktirati putem e-mail adresa:

info.transfersplit@gmail.com
info.dalmatino@gmail.com

Također, dostupni smo 24/7 na broju korisničke podrške +385 95 860 3631 – na ovom broju možete nas besplatno kontaktirati putem Vibera i WhatsAppa.

Kada napraviti rezervaciju?

Trebate napraviti rezervaciju transfera minimalno 24 sata unaprijed, a za vrijeme ljetnih mjeseci je poželjno i ranije jer je u tom razdoblju teško pronaći slobodno vozilo ukoliko niste napravili unaprijed rezervaciju.

Sa kojim vozilima obavljate prijevoz putnika?

Sva naša vozila su novije generacije, za do 4 osobe na raspolaganju vam je Vw Passat, a za do 8 osoba kombi vozila Opel Vivaro i Renault Traffic.

Da li trebamo posebno naglašavati da želimo vozača sa znanjem engleskog jezika?

Svi naši vozači govore engleski jezik, a također znaju osnove i još nekih europskih jezika. Naši vozači su također ljubazni i dužni su vam pomoći kod vaše prtljage.

Kako ćemo pronaći vozača po dolasku u zračnu luku?

Nakon preuzimanja vaše prtljage i dolaska na izlazni terminal zračne luke, naš će vas vozač dočekati sa vašim imenom ispisanim na papiru ili tabletu.
U slučaju bilo kakvog problema sa pronalaskom vašeg vozača, molimo da nas odmah kontaktirate na naš dežurni broj za 24 satnu podršku klijentima (+385 95 860 3631).

Što nam je raditi ako naš let kasni u dolasku?

Ne trebate se ništa brinuti, jer od trenutka vaše rezervacije mi pratimo sve promjene na vašem letu i po potrebi preusmjeravamo vozača prema novom terminu za doček.

Da li će me vozač dovesti do točne adrese iz rezervacije?

Sve naše usluge prijevoza vrše se od ‘vrata do vrata’, tako da će vas naš vozač odvesti direktno do adrese koju ste napisali u vašoj rezervaciji.

Izgubili smo nešto u vašem vozilu. Što nam je raditi?

Trebate nam samo poslati (na e-mail) detalje o izgubljenim stvarima i transferu, a mi ćemo vam ih pronaći ako su izgubljene u našem vozilu

Koji je maksimalan broj prtljage po putniku?

Kapacitet naših vozila omogućava da maksimalno možete imati 2 komada prtljage po putniku (1 x kufer + 1 x ručnu prtljagu).
Ako imate više od navedenog trebate nam napomenuti prilikom rezervacije, tako da možemo poslati vozilo sa kapacitetom za vaše potrebe.

Možete li nam osigurati dječje sjedalice?

Dječja sjedala osiguravamo za svaku dob djeteta i to bez dodatne naplate. Samo nam trebate naznačiti broj i dob djece za koje trebate sjedalice.

Da li možemo promijeniti termine kod naše rezervacije?

Svi naši klijenti mogu mijenjati termine za prikup u bilo kojem trenutku bez dodatne naplate, samo trebate paziti da nas o promjenamana na vrijeme obavijestite (minimalno 24 sata prije) na naš e-mail  info.transfersplit@gmail.com

Zašto je bolje rezervirati transfer kod vas, a ne uzeti obični taxi?

Mi vam nudimo uslugu prijevoza sa već unaprijed dogovorenim uvjetima, tako da ne postoji mogućnost neplaniranih troškova. Naše cijene se ne mijenjaju bez obzira na uvjete u vožnji (noćna vožnja, čekanje u ljetnim gužvama, veća kilometraža od planirane).

Da li smo osigurani za vrijeme vožnje sa vama?

Svi putnici i njihova prtljaga su osigurani tijekom cijelog putovanja u našim vozilima.

Možemo li imati sa nama i kućne ljubimce dok se vozimo u vašim vozilima?

Da, našim putnicima omogućavamo prijevoz kućnih ljubimaca. Za navedeno je obavezna prethodna najava kod rezervacije tako da možemo poslati vozilo dovoljnog kapaciteta.

Ne mogu pronaći odgovor na moje pitanje, što da radim?

Trebate nas samo kontaktirati i poslati pitanje na e-mail:
info.dalmatino@gmail.com
info.transfersplit@gmail.com

Ili na naš telefon:
+385 (0)95 860 3631

Go to Top